Currently Playing:

Ahad, 11 Julai 2010

a very good monink...adoii,da lame rase tinggalkan blog yg x seberapa ni...anyway..ape khabar sume yg ade??huhu..hope sihat yg amat la..ape yg nak dikongsikan besame arini yer??EMM. aku ade blk ipoh ari jumaat ari tu..saje je blk jmp mak ngn abah yg da tinggal berdua bersama ngn anak sedara aku tu,sian mak ngn abah...aku tau mak ngn abah bosan dan rindu kan anak2 nye terutama adik aku yg ade di UNISEL..mak xpnah berpisah ngn adik...ni bru first time mak terpisah ngn adik aku...

mak plng rapat ngn anak2...abah plak plng rapat ngn aku..bayangkan,bile aku blk je ipoh,abah mestu lagi mengamalkan tradisi mencium pipi aku walaupn dpn hubby aku..hahahah..klakar je rasenyer...abah da berumor 69 thn..mak plak 59 thn...sian...kedua-duanye da pn tua...

apepn ari jumaat ni aku akan blk semula ke ipoh ngn adik aku...hahaha,bg mak aku ilang skit rase rindu pd adik nanti...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan