Currently Playing:

Khamis, 12 Ogos 2010

penangan kurma....

akom....haisshhh,udah lame beno ninggalkan blog yg x seberapa ni,rase da dkt sebln da...well,ape khabar sume???da ari ke-3 kite umat islam berpuasa,so cmne???ade yg xtahan pastu bkak x??klu ade tu ,hahaha,malu la,aku yg mengandung kembar pn leh tahan..huhuhuhu,,
bila bercerita pasal bln pose ni,heheh,aku ade satu kisah nak citer,sbb aku nak citer adalah krn semlm time berbuka aku dgn bangga nye ckp kat suami aku yg aku tetiba nak mkn buah kurma,korang tau x??sejak aku kecik smpai aku da tua bangka camni,aku xpnah makan buah kurma,sbbnye ade skali tu aku baru umo dlm 7 thn,aku lahapnye lahap buah kurma,smpai aku cirit birit...aku smpai dibawak ke klinik laa...hahah..sjak aritu,asal je bln pose,aku x sentuh lagi buah kurma walaupon ati aku teringin beno nak rase buah kurma dikala aku da tua ni....

bayangkanlah dr umo 7 thn x mkn kurma dah,tetiba semlm aku ngidam nak makan buah kurma..dan alangkah indahnye semln bila aku masuk je kurma dlm mulut aku,aku xde rase pape dah...mnglin sbb anak2 dlm perut da menyedarkan aku yg kurma tu suci dan tiada tandingan....


apepn,aku akan citerkan pd mak aku kjap lg ttg kurma pnye penangan...huhuhu..arini korang masak ape??aku xmasak kot,nak blk ipoh berbuka ngn famili aku plak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan