Currently Playing:

Isnin, 16 Ogos 2010

morning....

akom...selamat pagi,ok aku nak terangkan ckit la,aku letak pic produk kesihatan jenama Biodex ni bkn sbb aku jual ke ape ke...aku kongsi je ngn korang sume ttg kebaikan produk ni..Produk Biodex yg aku gne ni adalah yg aku kongsikan disini,alhamdulilah mmg bagus dan berkesan..testimoni plak akan aku beri mase aku da bersalin nti..kebanyakkan org yg amik produk ni purata dan nisbahnya,insyallah blh melahirkan anak kembar dan sihat.mmg la sblm penggunaan produk ni,byk pantang larang yang perlu la kita patuhi,dan insyallah klu dipatuhi ngn baik,hasilnya kita rase mmg best...ade 80jenis minuman dlm satu set produk ni,ade yg kne ltk kat lidah,ade yg kne kebam dlm mulut,mcm2 la...yg plng penting,hahhahah...pahit dohh...nak nangis pon ade time aku mkn,tp alhamdulilah,pas sebulan aku da pregnant...

sbb aku mkn produk ni,aku mengalami kitaran haid yg x menentu,jd aku xtau bila mase aku mengalami kesuburan,dan alhamdulilah pas je aku mkn produk Biodex,kitaran haid dan warna darah pon da stabil.

aku hye menceritakan je ttg kebaikan produk ni,sbb dlm t.v pon da kuar dan da tunjuk pelanggan2yg da cuba produk ni,dan sume yg dtg bwk anak kembar yg cute miut...

apepon,klu anda x mengalami masalah cam aku yg kitaran x stabil,xpyh la mkn ape2 produk,cuba sedaya upaya ngn kemampuan diri

lastly,ade yg slalu bertanya kat aku berapa harga produk Biodex ni,okay,set yg aku bli dan guna ni nilai nya RM2000.00 tepat2..hah...berbaloi x rasenyer???hahahha..pokai aku sbb bli produk tu,tp aku happy...

1 ulasan:

  1. akak period x stabil macam mana?..
    Bape bulan sekali baru period?

    BalasPadam